Καλησπέρα αγαπητοί αναγνώστες, οκ.. είμαστε σελίδα που ασχολούμαστε αποκλειστικά με ποδόσφαιρό και προγνωστικά ποδοσφαίρου... Ποιος σου είπε όμως οτι δεν είμαστε λάτρεις κι άλλων αθλημάτων... και φυσικά του μηχανοκίνητου Αθλητισμού!
Πάμε να δούμε παρακάτω όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν γυρίσετε τους δέκτες σας στην ΕΡΤ στις 15:00 για να δείτε το γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι.
Χάμιλτον και Φερστάπεν θα δώσουν σήμερα στις 15:00 την μεγάλη μάχη για τον τίτλου του Παγκόσμιου πρωτάθλητη όντας ισόβαθμοι στην 1η θέση.
Βαθμολογία οδηγών [Top10]
Μαξ Φερστάπεν - RED BULL RACING HONDA 369.5
Λιούις Χάμιλτον - MERCEDES 369.5
Βαλτέρι Μπότας - MERCEDES 218
Σέρχιο Πέρες -RED BULL RACING HONDA 190
Σάρλς Λεκλέρκ - FERRARI 158
Λάντο Νόρις - MCLAREN MERCEDES 154
Κάρλος Σάινθ - FERRARI 145.5
Ντάνιελ Ρικιάρντο - MCLAREN MERCEDES 115
Πιερ Γκασλί - ALPHATAURI HONDA 100
Φερνάντο Αλόνσο - ALPINE RENAULT 77
Βαθμολογία κατασκευαστών
MERCEDES 587.5
RED BULL RACING HONDA 559.5
FERRARI 307,5
MCLAREN MERCEDES 269
ALPINE RENAULT 149
ALPHATAURI HONDA 120
ASTON MARTIN MERCEDES 77
WILLIAMS MERCEDES 23
ALFA ROMEO RACING FERRARI 13
HAAS FERRARI 0
Σειρά εκκίνηση στον αγώνα
Πρώτος θα εκκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος κατέκτησε χθές με αναγκαστική αλλαγή τακτικής την Pole Position. Δεύτερος ο Χάμιλτον ο οποίος δεν κατάφερε να φανεί ανταγωνιστικός στο Q3, τρίτος ο Νόρις της McLaren ο οποίος ήταν εξαιρετικός στο Q3, τέταρτος ο Πέρεζ, πέμπτος ο Σάινθ, έκτος ο Μπότας.
Tι συνέβη όμως με την αναγκαστική αλλαγή τακτικής της Red Bull;
Η ενδεδειγμένη γόμα ελαστικών για να εκκινήσει ένας πιλότος τον αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, έχοντας κάνει καλό χρόνο με αυτά στο FP2, είναι η μεσαία (κίτρινη).
Ωστόσο, ο Μαξ Φερστάπεν αύριο ξεκινά μεν από την pole position, αλλά με μαλακά ελαστικά (κόκκινη γόμα). Πρόκειται για μια αναγκαστική ανατροπή μεγατόνων στη στρατηγική της Red Bull, καθώς πιθανότατα έχει μειονέκτημα έναντι της Mercedes του Λιούις Χάμιλτον που εκκινεί με τη μεσαία γόμα.
Η εξήγηση βρίσκεται στο ότι ο Φερστάπεν στο Q2, στην πρώτη στροφή της πίστας έκανε βίαιο φρενάρισμα πληγώνοντας το εμπρός αριστερό ελαστικό του. Ο Φερστάπεν επέστρεψε στη συνέχεια με τη μαλακή γόμα κάνοντας τον ταχύτερο γύρο, αλλά αυτό σήμαινε πως ο Ολλανδός θα εκκινούσε τον αγώνα με αυτά τα ελαστικά, όπως ορίζουν οι κανόνες. Τώρα, ο Ολλανδός μένει να αξιοποιήσει το “χαρτί” της poll position και να μετατρέψει το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα, κάνοντας καλύτερη εκκίνηση και ταχύτερους πρώτους γύρους για να χτίσει διαφορά ασφαλείας.
O ρόλος των TeamMates.
Σημαντικό ρόλο στον αγώνα θα παίξουν και οι teammates των διεκδικητών.. έτσι κι αλλιώς το γεγονός πως θα ξεκινήσουν με διαφορετική γόμα ελαστικών οι δυο αντίπαλοι Max [S], Lewis [M] οδηγεί σε διαφορετική στρατηγική.. σκεφτείτε λοιπόν ένας εκ των δυο να βρεθεί πίσω από εναν εκ των δυο team mates..Χωρίς να θέλω να προκαταβάλω, πιστεύω πως ο Verstappen με μαλακή γώμα θα μπει νωριτερα στα pit.
Σενάρια Τίτλου
Σενάριο #1 Ισοβαθμία με τους δύο οδηγούς να παραμένουν στους 369.5 πόντους. Σενάριο που λίγο-πολύ έρχεται σε περίπτωση σύγκρουσης και διπλής εγκατάλειψης. Τότε ο οδηγός της Red Bull Racing θα είναι παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του, καθώς έχει 9 νίκες έναντι 8 του οδηγού της Mercedes.
Σενάριο #2
Ισοβαθμία στους 371.5 πόντους. Αυτό μπορεί να συμβεί με τον Χάμιλτον στην ένατη θέση που δίνει 2 βαθμούς και τον Φερστάπεν στη δέκατη θέση που δίνει 1 βαθμό αλλά να παίρνει κι άλλον ένα χάρη στην επίτευξη του ταχύτερου γύρου. Κι εδώ πρωταθλητής είναι ο 24χρονος.
Σενάριο #3
Αν ο Φερστάπεν δει την καρό σημαία μπροστά από τον 36χρονο, ανεξαρτήτου θέσης, αυτόματα θα τον εκθρονίσει.
Σενάριο #4
Αν ο Χάμιλτον τερματίσει μπροστά από τον Φερστάπεν, όντας από την 1η έως την 8η θέση ή στη 10η, τότε είναι αυτόματα παγκόσμιος πρωταθλητής. Αν πάρει 1 βαθμό με τον αντίπαλό του πίσω του, αυτό σημαίνει πως ο Ολλανδός θα είναι εκτός δεκάδας άρα ακόμα κι αν πετύχει τον ταχύτερο γύρο, δεν θα πάρει έξτρα βαθμό για αυτόν.
21+ |Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
Comments